stat4u

środa, 17 maja 2017

NOWY PORTAL DLA OPIEKUNÓW MEDYCZNYCH / SZKOLENIA, KONFERENCJE



Polecam Wam kochani nową stronę prowadzoną przez Centrum szkoleń KORA, z którego usług miałam przyjemność korzystać.
Co mogę powiedzieć od siebie?
solidna firma, która widzi w opiekunie medycznym potencjał. Jest to miejsce i są to ludzie, którzy wychodzą na przeciw potrzebom rynku. Przede wszystkim chcą wypromować ten mało znany zawód jakim jest Opiekun Medyczny.

Bardzo podoba mi się i cenię ich za to, że zależy tym ludziom na tym aby opiekun medyczny mógł dalej kształtować swoją wiedzę, by były takie miejsca i spotkania, gdzie możemy rozwiać wątpliwości, poznać innowacje w opiece nad osobą chorą i niesamodzielną. Opiekun medyczny ma być profesjonalistą, pogłębiać wiedzę, poznawać nowości.  Są spotkania z psychologami i z osobami, które potrafią pomóc. Są szkolenia z tematów ujętych w zakresie naszych kompetencji.
To firma, która z całą pewnością zna nasz zawód, zna podstawy prawne i wie, że OM jest zawodem przyszłości.
Sama robiłam tu kurs opieki stomijnej i certyfikat jaki otrzymałam po ukończeniu bardzo mi się przydaje w codziennej pracy.
Serdecznie polecam

Jednocześnie zachęcam Was do wzięcia udziału w najbliższej konferencji 9 czerwca 2017. Tematy, które będą tam poruszane są bardzo ciekawe i przydatne. Każdy wyniesie coś ciekawego dla siebie z uzyskanych informacji.
Więcej informacji znajdziecie pod TYM LINKIEM (klik)


5 komentarzy:

  1. Czy w Toruniu również zorganizujecie konferencję? Byłabym zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy kto chce skorzystać przyjeżdża do Gdyni, tam gdzie jest siedziba Centrum Szkoleń

      Usuń
    2. poza tym ja na blogu rekomenduję firmę, którą znam- tak jak to zaznaczyłam w tym wpisie, więc proszę wejść na stronę organizatora i zadać pytanie bezpośrednio osobom kompetentnym

      Usuń
  2. Uważam, że zawsze warto brać udział w szkoleniach i nieustannie rozwijać swoje umiejętności. Tylko to doprowadzi nas do sukcesu. Stojąc w miejscu tak naprawdę się cofamy, bo inni - zmotywowani - idą naprzód i zostawiają nas w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że organizują takie szkolenia

    OdpowiedzUsuń